piątek, 20 lipca 2012

25% RABATU DLA MOICH OBSERWATORÓW W CHIC OUTLET.

Niedawno brałam udział w Konkursie na fanpage’u Chic Outlet TUTAJ.


Nie udało mi się wygrać, ale otrzymałam od nich RABAT 25%, który mogę wykorzystać w ich sklepie ChicOutlet.pl tanie sukienki - Chic Outlet TUTAJ.


Sama jednak jak na razie nie planuję zakupu sukienki, dlatego postanowiłam powyższym rabatem podzielić się z Wami.

Jeśli któraś z Was jest zainteresowana, wystarczy, że:

1.      Dodasz mój blog do obserwowanych.

2.      Zostawisz pod tym postem komentarz o treści: ZGŁASZAM SIĘ, e-mail: ………………

Decyduje kolejność zgłoszeń. Kod rabatowy wyślę pierwszym pięciu osobom, które się zgłosi na e-mail podany w komentarzu.

Rabat trzeba wykorzystać do 31.07.2012 r.

Przykładowe sukienki, które można tam zakupić.
29,00


89,00

29,00

39,00

 
Ktoś chętny?
Zapraszam.

2 komentarze:

  1. Ja na razie nie mogę kupić bo już pełno kupiłam na allegro :(( ale widzę ,że mają piękne sukienki.



    U mnie recenzja pudru firmy Joko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.